Skulle bara gymma lite

Var på gymmet strax efter 16. Åkte därifrån strax innan 20, Jag skulle bara gymma lite. Mitt program tar typ 1,5-2 timmar att ta sig genom. Men sen så blir det myyyycket häng och skitsnack också. Trivs väldans bra med instructor Tony. Och så trivs jag med personalen i badhuset, där gymmet ligger. Actic. My new best friend.
 
Skönt som tusan att köra genom programmet. målet just nu är att göra en pull-up, heter det väl. Jag har inte riktigt fått in alla "gym-termer". Men hänga i en stång och dra mig upp. Ni fattar. Aldrig klarat det i hela mitt liv så till jul ska jag fixa minst 1. Helst 8. Men delmål 1 får väl vara att fixa 1 sån. Idag klarade jag en halv. I'm on my way! ;)
 
Nu ska jag sova, och jag kommer sova gott!
PUSS&KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0