Träningsvärk

Efter att inte ha gymmat/tränat på tre veckor så är träningsvärken efter gårdagens pass på gymmet väldigt hård idag. Bröstmusklerna och triceps. Fantastiskt ont. Men väldigt skönt. Har varit lite tufft att inte ha haft tid att träna. Ordentligt. Hur svårt ska det vara att bara dra fram bollen o köra? Den tiden har jag ju ändå kunnat få fram.
 
Näe fan, nu är jag lite inspirerad och motiverad så nu kanske jag kan ändra lite i mitt liv med nya vanor och nya rutiner. Det gäller väl bara att bestämma sig! Jag mår ju så mycket bättre av träningen. Sover bättre och är gladare och mindre lättirriterad.
 
Need it!
 
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0