Omgång 5

Vecka fem i Linköping denna helg och fram till onsdag. Friskvård,, idrottsmedicin, entrepenörskap, ergonomi, kinesisk friskvård och lite mer friskvård och stavgång står på veckans schema. Idrottsmedicin igår med Lennart, fantastik lärare! Jag hade kunnat sitta hela helgen och bara lyssna och studera honom! Skön att lyssna på, han är otroligt kunnig, tycker det är roligt, visar med hela kroppen och bra på att berätta. Tur veckan avslutas med en heldag med honom!
 
Idag hade vi friskvård med inrikting på stress med Johan. Fantastiskt rolig han också. Skön att lyssna på, skojar, kunnig... förmiddagen gick för fort kan jag ju säga.
Vi jobbade också lite mer ergonomi idag med Ellinor. Liten tant med krut i. Rolig, kunnig och hurtig. Skön dag!
 
Älskar detta! Känns som att jag valt rätt, det är sjukt spännande och intressant och roligt. Hemmaplugget är ju en annan historia, men veckorna vi är i skolan kan vara bland de bästa veckorna i mitt liv. Otroligt kul. Lärarna är så kunnig, tycker det är roligt och såklart har ju vi som går där valt detta av en anledning - att vi vill! Vi vill lära oss, ingen annan har sagt åt oss att gå dit.
 
Försöka plugga lite eller se ett avsnitt Game of Thrones?
Game of Thrones!
 
Sovgott
Puss o Kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0