PT

Igår var jag och en kompis i Linköping och Campushallen. PT-klassen hade praktik, deras lärara lurade in mig kan man säga. Hon var runt på en lunch en gång när jag var i skolan och spred att de behövde folk. Klart man ställer upp. Aldrig varit hos en PT förut. Fick med mig kompisen!
 
Då lurar hon med mig på en lite utmaning. 1000 squats och 60 minuter plankan på 15 dagar. Självklart  sa jag. Och självklart fixade jag det! Plankan var mitt helvete, men jag fixade den! Körde en tvåminutare på finaldagen. I did it!
 
Fantastisk PT! Mikael. Tack. Jag var på bra humör hela dagen igår, och det har stannat idag. Hoppas det sitter i imorn också. Han var positiv, motiverade, motiverande, inspirerad och inspirerande och glad. Peppande. Kunnig. Det kändes som om  han aldrig hade gjort annat. Kändes inte som en elev. Fick bra, roliga och lekfulla övningar att göra. Som ett litet komlement till gymmet som kan bli lite stelt och tråkigt.
 
Skulle lätt gå till dig igen! Tack!
 
Riktigt rolig eftermiddag. Lärorik. Nyttig.


Kommentarer
Seoulsisters

Bra jobbat!



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0