Dag 113, 2013

Tisdag. Idag är dagen då jag för första gången i mitt liv skaffade gymkort! Stort! Actic is tha shit då simhallen ingår. Jag kan inte lägga simningen helt på hyllan, det bara inte går. Saknar det som fan. Eller egentligen inte, tycker om att simma för mig själv, funderare på om jag ska skaffa mig egna fenor och paddlar och en platta. Får se. Nu känns det som att träningen är på väg åt rätt håll igen i alla fall, jag som tränade massor när jag var yngre tappade bort allt ett tag, Men med nytt sug, ny motivation och ny vilja så ska nog detta gå fungera. Beach 2013 och massageterapeut 2013 - here I come!
 
Om en vecka drar jag till Linköping för en ny vecka på min massageterapeut-utbildning. Fantastikt roligt, spännande och intressant, lika fantastiskt svårt är det. Eller ja, beror ju på hur man ser det förstås. Mitt problem ligger i mitt pluggande. Jag vet verkligen inte hur man gör. Men jag brukar ju säga det att övning ger färdighet, så det ska nog bli ordning på mig också.
 
Funktioner, funktioner, funktioner, ursprung och fästen. Det är detta jag lever med. Känns som jag har teflonhjärna, ingenting fastnar... än. Hard work work! Palpera, palpera och palpera!
 
Träna träna träna!
 
Puss och Kram!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0