Crossfit

Sista dagen i i skolan för denna omgången var igår. Teori hela dagen. På schemat alltså. Läraren tog med oss till sin klinik där hon har en träningssal och igår körde vi lite crossfit. 8 övningar, 40 sekunder på varje, kort vila mellan varje station. Två varv körde vi detta. För en som inte har tränat på en månad gjorde det ont och kroppen var tok seg. Men det var riktigt jävla roligt, det var länge sen jag svettades så mycket, synd att det inte finns något sådant här hemma. Jag får skaffa mig mitt egna gym!
 
Det jag vill komma till är TRÄNINGSVERKEN! Fysatan... rectus abdominis och latissimus är värst. Raka bukmuskeln och stora breda ryggmuskeln. Men vad skönt det är ändå. Veta att jag har gjort nått vettigt. Mår bättre och tänker på annat.
 
Hopp in i duschen nu!
PUSS
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0