Två veckor semester

Jag kunde ta 3 veckor semester denna sommar. En vecka var jag på Rhodos med mina underbara vänner och två veckor spenderades nu i Sverige, en vecka i underbara Falkenberg och en vecka i underbara Småland!

Vädret kan ju diskuteras för det har ju inte riktigt blivit sommar i år, men annars har det varit fantastiskt. Jag älskar havet! En kväll var vi på Vallarnas Friluftsteater och såg Campa i Klaveret med Jojje Jönsson, Siw Carlsson och Claes Månsson blenad andra. Roligt som vanligt, och ännu roligare var att jag satt bredvid Magnus Wislander. Han är väl som vilken annan människa som helst, inget märkvärdigt egentligen. Han är trevlig.

Efter veckan vid havet åkte jag vidare till mina kusiner i Ljungby och ett par dagar senare åkte jag vidare till Farfar.

Efter två veckors slappande och inte gjort ett sket så kastas jag direkt in i en ny vecka, en tjock, tung och lite jobbig vecka. Jobb och flytt står på schemat... kaos. Men som min tatuering på foten säger - Räkna de lyckliga stunderna !

Lagom genomtänkt inlägg idag känner jag men det får ni ta! ;)

SOVGOTT
PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0