Musikalernas vår

Som rubriken säger så är detta Musikalernas vår! I februari är det Spamalot, i mars är det Dirty Dancing, I April är det The Phantom of the Opera i London  med Peter Jöback som Fantomen och sen i maj är det Jesus Christ Superstar. Jag är LYCKLIG! Musikaler är bland det bästa jag vet. Bra musik, dans, roligt, bra skådespelare, en stund borta från min egna verklighet.

Londonresan är den jag ser fram emot mest! Fan ta Peter Jöback om han av någon anledning inte spelar när jag är där! ;) Fantomen på Operan är min absoluta favoritmusikal! Jag såg den för ett år sen i London och jag har sett den mångamånga gånger på film. Musiken är helt fantastisk! Historien gillar jag också enormt mycket.

Detta kommer bli en kanonvår!

PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0