Vad blir det för mat

Matprogrammet Vad Blir Det För Mat har väl ingen missat? Mitt absoluta favoritprogram och Per Morberg är min husgud, min köksgud, min favorit. Nu känner ju jag inte den riktigta Per Morberg, utan det är tvkocken och matper jag älskar. Han lyser upp min dag och jag blir alltid glad när jag ser honom. För att inte tala om maten han lagar... herregud vad hungrig jag blir, och så blir jag sugen på att laga mat själv. Jo, jag borde laga mat oftare.
Jag lovar, ni kommer hitta honom i mitt kök sen (bilder naturligtvis) när jag blir vuxen och kommer hemifrån! ;)
Can't wait!



Behöver jag säga att jag har hans tre böcker?! ;)

PUSS


Kommentarer
Twins

=)

joanna- att leva med Aspergers syndrom!

Hej jag heter Joanna och är 23 år och när jag var 14 år fick jag diagnosen Aspergers syndrom och nu bloggar jag öppenhjärtat om mitt liv med diagnosen för att folk ska få mer inblick och förståelse för hur det är att leva med ett dolt funkionshinder.

Finns även massa spännande tävlingar så kolla gärna in min blogg:) kram

2011-10-15 @ 00:19:14
URL: http://domkallarmighannes.com
Pretty Random Jewellery

Kika gärna in nyheterna hos smyckesmärket PRJ. Smycken som massa kända bloggare och kändisar bär.



Ha en trevlig måndag!

2011-10-17 @ 10:24:06
URL: http://prettyrandoms.blogg.se/
Alexandra Kjellman

Jag har faktiskt aldrig sett det programmet men det kanske man får ta och göra då! =)

2011-10-24 @ 06:51:04
URL: http://alexandrakjellman.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0