Kom och lek en sommarlek

Jag sitter i skrivandets stund och lyssnar på Gyllene Tiders Sommartider, vilket enligt mig är den absolut bästa sommarlåten genom tiderna! Hade jag kunnat så skulle jag länka till den här, men nu är jag inte så haj på det, bilder kan jag lägga upp, men länkar har jag svårt med. Sommartider är dock inte så svår att hitta så det är inga problem att hitta den ;)

Om mindre än en månad så är skolan slut för denna termin och jag känner mig otoligt stressad... Jag har inte pluggat som man egentligen ska och som jag egentligen har behövt utan jag har slarvat något så fruktansvärt, men jag tror ändå jag kommer fixa detta. Bara att kämpa på! Det är nog nyttigt att tänka på annat ibland så jag har sagt ja till jobb i helgen. Kanske smälter litegrann av grammatiken eller något annat trevlig in i huvudet på mig, omedvetet förstås.

Det känns lite, eller väldigt tråkigt att behöva plugga nu när sommaren är här, eller ja, nu har det varit dåligt väder ett par dagar men ni fattar vad jag menar. Egentligen skulle det vara typ olagligt att jobba på sommaren. Sommaren är ju så kort och vintern är så lång. Men det kommer ju aldirg hända.



Kommentarer
En blogg om Kevin

Jag håller med dig. Jobba på vintern borde inte få existera. :(

2011-05-19 @ 20:39:29
URL: http://tusenniohundraelvadagar.blogg.se/
En blogg om Kevin

Shit, nu skriver jag i nattmössan. På sommaren ska det ju stå. ^^, gör om, gör rätt

2011-05-19 @ 20:40:10
URL: http://tusenniohundraelvadagar.blogg.se/
Anna - rösta på mig och bli länkad!

Finns ingen bättre sommarlåt :)



Det är så att jag tävlar för att bli "Lyssnarnas sommarpratare i P1" den 20:e juli. Vore jättesnällt om du ville rösta på mig. Som tack blir du länkad på min blogg.

Om du inte vill så är det bara att bortse från det här, men skickar länken ifall du vill:

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=2071&artikel=4484132



Tack på förhand!

2011-05-21 @ 16:13:31
URL: http://annaanstensen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0