Söndag

Jag kom inte i säng fören strax efter halv 4 i natt. Jag drog ut och körde bil vid klockan 1 i tron att mamma och pappa skulle ringa strax efter, men klockan blev halv 2 och hon blev 2, strax efter 2 ringde dom. Då körde jag lite taxiverksamhem och körde hem det tredje paret som var med på samma festlighet som mamma och pappa.
Jag somnade väldigt gott och vaknade vid kl 11 i förmiddags, men jag låg kvar i sängen till kvart över 12. Riktigt skönt!

Men så har dagen gått rätt fort med, eller det känns så i alla fall, det känns som att klockan är mer än vad hon är. Det är en lite jobbig känsla. Menmen.

Tänkte bädda ner mig i soffan och se Titanic och sen Morden i Midsomer, vilket betyder att jag får se klart filmen senare eller imorn.

Hej so long!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0