Onsdag

Godkväll alla glada!

Började dagen med att ligga i sängen halva förmiddagen, med en frukostpaus of course. Efter det har inte mycket blivit gjort. Gick en sväng runt Vilsta med schwester och sen bäddade jag ner mig i soffan fram till kl 6 då jag drog iväg på lite festligheter, Invigningsfest för BMC Matservice, företaget har fått en ny ägare och det ska firas. Trevligt sällskap, trevligt kväll och mycket mycket god mat! Märker ni hur jag försöker göra lite reklam här nu ;)
Smörgåstårtorna, säger jag bara är underbart goda! Try it!

Har nu parkerat mig i soffan och slökollar på Snuten i Hollywood, fast jag lyssnar mer på musik och glor in i datorn än ser på filmen.

SOVGOTT
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0