God morgon

Blev väckt av radion vid kl 9 men jag låg och snoozade till typ kvart i 10, så jäkla skönt. Vid kl 10 var det dax för melodikrysset och det känns skönt att jag får sitta med och lyssna för det blev inte många kryss gjorda förra året då jag jobbade en hel drös med lördagar. Troligtvis så får jag jobba en del lördagar i år med men det vet jag ju inte förens efteråt.

Igår var jag hemma hos min älskling Karin. Vi spelade mariokart och snackade en jävla massa skit och sen var det Let's Dance på tv. Säger bara Alexander Rybak. Sötare får man leta efter. När han ler så glimmar det i ögonen på honom och jag kan inte låta bli att le. Hur nördig är inte jag egentligen. HAHAHA!

Idag blir det nog inte många knop gjorda. Jag är troligtvis chaufför ikväll till päronen men det gör inget, för då får jag ju ut och köra bil. För idag firar jag 1 år med körkortet! Så jag kör nog några extra varv ikväll!

Sitter just nu och lyssnar på Jay Smiths album och jag funderar starkt på att faktiskt köpa det. Hans version av Like a Prayer är UNDERBAR! Sen har han gjort fler bra låtar, Against the odds, Bad romance, I want it that way, Here without you, Wherever you will go och så sin egna låt Dreaming people. Jag får se hur jag gör, det är mycket jag vill ha nu...

Ha en bra dag!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0