Söndag

Imorn kan man nog säga att pluggandet drar igång på riktig då Language in Context drar igång på allvar och på tisdag är det Linguistics som drar igång. Litteraturen satte i gång i onsdags och boken som ska vara utläst till på onsdag är snart utläst. Jag har spenderat några timmar med boken The English Patient, så den är snart klar. Duktig jag är!

Jag är livrädd för dessa två andra kurser, ligusitics and Language in context. Får se vad som händer nu på dom första seminarierna och så måste jag ta tag i det där med pluggandet. Jag får ta och hitta någon annanstans än hemma att plugga på.

Och så måste jag nog komma igång med någon form av träning för jag kan ju inte bara bädda ner mig i böckerna, jag måste nog tänka på lite annat ibland.

Nått eller några kapitel till i boken innan jag går och lägger mig!

SOVGOTT
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0