KM, Skämthopp och Lucia

Idag var det dags för KM för Eskilstuna Simklubb. Det är länge sedan jag var med och simmade, men jag hittar dit varje år ändå, med tomteluvan på såklart! Kanske ska vara med och simma KM nästa år?
Jag älskar att sitta i simhallen, den har ju ändå varit som mitt andra hem halva mitt liv och jag trivs där. Jag har svårt att lämna stället. Memories!



Efter KM så var det skämthopp, det som jag längtar efter hela året! Kanonkul! Jag har mina favoriter bland dom som är med, men alla är duktiga. B är min kung! Eller ja, inte min kung, men TRAMPOLINERNAS KUNG! Herregud, vilken showare han är, underbara människa!

Eftermiddagen avslutades med ett luciatåg. Lite ojämt i sången, men jag gillar det ändå, det är mysigt. Det är jättevackert när dom sen simmar i bassängen.





Mysig eftermiddag!



Kommentarer
Sannie

Om du känner för att vinna ett porträtt som jag ritar av, va gärna med i tävlingen :)



http://sannies.se/2012/january/-portratt-tavling.html



Trololol :D

2012-01-10 @ 11:46:08
URL: http://sannies.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0