Termin ett, check

Dålig på uppdateringar, bloggsuget har fösvunnit, får se om det hittar tillbaka.

Jag vill bara dela med mig: jag klarade tentan i Linguistics och omtentan i Literature så äntligen har jag mina 30 första högskolepoäng.

Termin två startar nästa vecka så nu är sista helgen innan skolan drar igång. Vet inte hur jag känner för det, men jag tror det kommer bli bra. Skönt att ha nått att göra om dagarna. Paniken i sommar har varit om jag hellre vill jobba. Men jag lovar att ge denna termin en chans.

Och vet ni, mina naglar är rekordlånga och har hållit sig långa rekordlång tid denna sommar. Jag är på rätt väg, men nagellacket är min bästa vän!

Puss och Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0