April April

Vi börjar såhär, det känns verkligen inte som April. Det kändes knappt som att det var Mars ens. Idag känns snarare som en höstdag, det som är vårigt idag är fågelkvittret. Annars är det grådassigt och tråkigt ute.

Så därför spenderar jag dagen inomhus med min essay i litteraturen. Jag skulle ha jobba idag om jag skött mig ordentligt med skrivandet men nu gjorde jag inte det, och det får plånboken lida för.

Men i alla fall. Essayn börjar se bra ut och jag börjar känna mig nöjd. Jag ska nog låta den vara en timme eller nått och sen så läsa genom den och skriva om rubriken och thesis statement litegrann sen skickar jag in den. Låter som en bra plan. Jag kanske rent av ska passa på att läsa något annat. Detta här med pluggandet har ju inte varit min starka sida, men nu börjar det faktiskt sjunka in att jag MÅSTE läsa mer än vad jag har gjort i hela  mitt liv. Så jag har faktiskt kommit igång med läsandet, om inte mycket men lite.

KRAM





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0