Ikväll är det inte LOST

För att idag är det tisdag. Fattar inte varför min hjärna spelar mig ett spratt och ligger en dag före. Det händer väldigt ofta. Det är ingen som är hjärnexpert som kan förklara detta för mig?!

Det var en rätt halvseg dag på jobbet idag, eller i allafall eftermiddagen var seg. Eftersom att M är ledig imorn och BG fortfarande sitter i gips så fick jag köra ut mat idag. Och den skulle ut vid kvart över 4 och mellan kvart över 3 och kvart över 4 fanns det inte mycket att göra. Disken var slut och maten stod i ugnen. SEGT! Vi tog en lite fika ute på altanen. Och sen äntligen vid kvart över 4 var det bara att ta bilen och köra iväg. Det kändes lite kul att köra firmabilen. Har aldrig gjort det förut. Ganska lättkörd är den också och jag klarade mig utan motorstopp. Duktig jag är!

Imorn innan 8 ska jag hämta värmeskåp och tallrikar och allt det. INNAN 8. Tidigt... då måste ju jag gå upp lite tidigare än 7 imorn. Eller också kanske jag hinner. Jag borde ju hinna eftersom att jag i vanliga fall går halv 8 till bussen. Så helt jättetidigt är det ju inte. Så egentligen är de tinget att klaga på... Måste jag gnälla så mycket. HAHAh :)

Något jag älskar att göra är att komma hem från jobbet. För där i trädgården står studsmattan och väntar på mig. TOPP!

Någon jag inte gillar, kanske till och med hatar, är att man ska behöva jobba på sommaren när det är sol och varmt. Detta är mitt första år då jag jobbar hela sommaren, utom då mina 3 veckors semester eller vad jag nu har, och jag är redan trött på att jobba sommar. Då har den inte ens börjat ordentligt. Nu gnäller jag igen. Hur har alla ni som jobbat länge stått ut? På sommaren vill man ju vara ledig. Aja, jag kanske fattar det där sen i framtiden.

Nu ska jag i allafall göra nått jag gillar, hoppa studsmatta!

PUSS



Kommentarer
Jenny

Har ett tips på jobb om man vill vara ledig på sommaren ;)

2010-05-18 @ 22:15:25
URL: http://jennysblogg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0