Torsdag

Lyllos mig har haft bilen till jobbet nästan hela veckan. Ledig i måndags och imorn får jag snällt ta bussen då pappa behöver bilen. Igår blev i alla fall 24 smörgåstårtor garnerade mellan kl 8 och 15 med två pauser för frukost och lunch. Idag har jag lagt smetar på 24 tårtor och sen garnerat två av dom. DUKTIG JAG ÄR!

Imorn går bussen 6.35. Pigg och glad ska jag traska neråt busstation vid kvart över 6. Sen ska tårtorna jag gjorde idag garneras.


Men innan jag traskar till bussen och jobbet så ska jag äta en underbart god kättfärssås som jag gjort och sen ska jag se PER MORBERGs program Vad Blir Det För Mat, som har premiär ikväll! ÄLSKAR DET PROGRAMMET!

SOVGOTT
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0