Tokio Hotel

I torsdagskväll befann jag mig i Globen. Tillsammans med en mängd tjejer med olika hårfärg och sminkning och klädstilar. Det enda gemensamma vi hade var väl att vi gillar Tokio Hotel, vissa då såklart mer än andra, tror nog alla är mer besatt än vad jag är, men hade det varit för två år sen när dom skulle vara här första gången hade jag nog vait lite högre på den där besattlistan, besatt är egentlgien fel ord, kommer bara inte på rätt ord.

Konserten var i alla fall bra, häftig scen och musiken var såklart bra. Häftigt att mååånga tjejer skrek som galningar varje gång Bill, sångaren, gjorde minsta lilla rörelse på scen. Försökt filma lite med och jag trodde ju såklart att man skulle höra vad som sjöngs, men det hade ju varit för bra för att vara sant. Det enda man hör är aaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh (vet inte hur man ska stava till hur det låter när 2000(?) tjejer skriker).

Det enda dåliga var, på biljetten stod det att konserten börjar 19.30, men vad hände 19.30? Ingeting. Musiken ur högtalarna fortsatte att rulla. Klockan blev 20, hon blev 20.30... 20.45 tror jag dom äntligen kom igång. Det är kul att gå på konsert där man får sitta en timme och vänta, varför ens skriva ut en starttid om det endå inte börjar?!

Men när dom sen kom igång så satt jag och myste hela tiden! Det var verkligen mysstämning där inne i Globen, i alla fall tyckte jag det. TACK TOKIO HOTEL!





PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0