En spännande dag på jobbet

Trodde dagen skulle vara som alla andra, BM har koll på allt och allt är i sin ordning. Men så blev det inte. Vid klockan halv 2 ringer en och och undrar var tårtorna är. BG som är förste utkörare är borta och finns ingenstans och tårtorna står i kylen. BM är mycket stressad och M får hoppa in i bilen och köra iväg med tårtorna. Så allt löste sig tillslut. Sen kom en och skulle hämta tårtor och det fattas en tårta, trodde hon. Jag hade då skrivit fel tårta på rätt kartong, istället för en 8 räkor hade jag skrivit en 8 skinka. Virrigt!

Men det var lite spännande där ett tag med paniken och pulsen på högsta nivå. Första gången under mina tre månader jag varit med om sån panik. Lär ju inte vara sista heller.

Idag firades lilla jag också. Marängtårta och paket. Tårtan var goooood och i paketet låg en grön skål från Kosta Boda. Mycket fiiiin! Den får stå framme sen när jag har mitt egna lilla hem, för nu har jag ingen plats what so ever. Får sånna sug efter att flytta hemifrån ibland, men sen känner jag att det är väldigt bekvämt att bo hemma, inga bekymmer. Men jag måste väl växa upp jag också... någon gång^^

Ikväll börjar LOST! Äntligen! Nu får serien äntligen ett slut..

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0