SCAD-Dive

Förra lördagen (jag vet, men bättre sen än aldrig eller? Och de flesta av er som läser min blogg vet väl redan om det, men ändå) så hoppade jag, eller snarare föll 30 meter rakt ner i ett nät. SCAD-Dive. Blev ditlurad av Nathalie som var sugen på att falla. Jag blev väldigt chockad då hon är, eller brukar vara, höjdrädd. Ännu mer förvånad blev jag när Sara ville med också, höjdrädd hon också. Vi tre stod där i kön som inte fanns och betalade 50 kronor och gick in och fick på oss selarna och sen åkte vi upp 50 meter upp i luften. Sara fick falla först och sen blev det jag och sist Nathalie. Gubben vi åkte med upp han såg väldigt snäll ut, vilket han var också. Såg väldigt läskig ut vid första blicken, men han vara jättesnäll och hans ögon bara utstålade ett lugn tyckte jag. Vilket kanske var meningen då man skulle falla samtidigt som man såg in i dom.




Underbart härligt! Men läskigt!

VI ÄR KUNGAR! Listan på att-göra-grejer börjar nu bli lång... ;)

PUSS


Kommentarer
Nathalie [asilentescape]

Jag skulle inte säga nej för en gång till (;

2010-06-06 @ 18:28:43
URL: http://asilentescape.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0