Saknaden är stor

efter min mobiltelefon och en ny kamera. Blir helt knäpp av inte kunna fota någonting... Den lilla svarta nokian ag fått låna av Pär har ingen kamerafunktion, däremot finns det ficklampa i den. Snakespelet är inte heller lika kul som originalet. Men TACk Pär för att jag får låna den. Jag bara gnäller, inte helt snällt. TACKTACK!

Ny kamera är högt på önskelistan också... min som jag fick 2006 börjar ge sig. Och så gillar inte min dator minneskortet till den heller. Dom är helt osams.

Medan vi fortfarande är inne på dessa tekniska prylar, jag kanske ska ta och skaffa mig en Ipod också? En ny stereo skulle också sitta fint.

Går det att toppa den listan? Klart det går, jag vill ha en bil också...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0