Lördag

Idag blev det en låång dag på jobbet, 12 timmar för att vara exakt. Tre mat idag, ett bröllop, ett 50-årskalas och en studentfest.

Jag har skurit sallad, gjort melonkulor, skivat mango, gjort en mozzarellabollsallad, skurit kött och kyckling, dukat, plockat, diskat, gjort ditt och datt. Bröllpsmaten och 50-årskalasmaten åkte iväg och jag blev kvar med studentfesten och den italienska buffen och någon av bufferna, tror det var 2. Dom ville ha två olika buffer. Och i det sällskapet kände jag flera stycken visade de sig. Jättekul att träffas! :)


Förrätten till 50-årskalaset.

Jag har stått bakom glas och tittat på solskenet idag. Jätteroligt.... not! Dageb har ändå gått relativt fort. Började sega till lite mot slutet, men det har gått topp att jobba idag, väldigt lugnt för att vara lördag.

Kom sen hem och Sara fick äntligen tag i mig efter ett antal ringningar, eller ja, jag ringde upp henne. Men visste redan vad det handlade om då Nathalie hade frågat via sms om jag ville med till Grönan i början på nästa vecka. Och jag fick faktiskt ledigt. Så det blir en heldag i Stockholm i början av veckan, UNDERBART!

Blev grillad kyckling till middag och efter det åkte jag till ICA Maxi för att köpa Den Bästa Sommaren, men den fanns inte, alla andra, eller många av det många Svenska Klassiker fanns, utom just den. Men jag kunde ju inte gå därifrån tomhänt, så det blev 4 klassiker... Se Upp För Dårarna, Hundtricket, Yrrol och Göta Kanal 2. HAHA ;)

Nu ska jag återgå till den läskiga boken Hantering Av Odöda, innan jag somnar... hoppas den inte blir jätteläskig ikväll för då blir det svårt att somna... HAHAH :)

SOVGOTT
PUSS


Kommentarer
Nathalie [asilentescape]

stockholm och grönan here we come! :D

2010-06-06 @ 18:29:38
URL: http://asilentescape.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0