Äntligen sommar!

Efter en otroligt trög star på denna sommar så verkar den äntligen ha hittat hit nu. Hur underbart som helst! Inte lika underbart att vara inomhus och jobba när det är som varmast ute. Men sånt är visst livet har jag fått lära mig nu. Om man nu inte råkar vara lärare förstås och det är ju inte jag... än i alla fall ;)

Jag har antagligen bara 18 arbetsdagar kvar till semestern, beroende på om jag ska byta v 33 mot v 30. Och om jag har räknat rätt däremellan. Matten har ju inte varit på topp på länge om jag säger så, HAHAH. 

Ska jag nämna nått om midsommar? Hade otroligt trevligt och det var otroligt skönt där frmaåt kl 4 på morgonen då jag och nathalie satt på studsmattan och myste i värmen och fågelkvittret. För vi ville egentligen inte gå och lägga oss, men kom ändå fram till att det skulle var skönt. Så ett par timmar sömn blev det. Varför måste man sova på sommaren? Det kan man ju göra på vintern när det är mörkt HELA tiden. 

Hoppas på finfint väder under min semester sen! Så att detta inte är den enda sommaren vi får. Vore ju rätt typiskt om det blir skitväder när jag är ledig... HOPPAS INTE!

PUSS på er 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0