Shopping

Innan bion ikväll blev det en runda på stan med Nathalie. Hon lurade mig att köpa ett par skor och en tröja. Eller ja lurade och lurade, det är väl egentligen fel ord. Hon snarare log så där finurligt och fnissade. Ska jag köpa detta fårgar jag och hon bara ler och nickar... svårövertalad jag är. HAHAH :)

Ett par klackar blev det


Och en tröja


En tröja som jag sa att den passar inte jag i. En sån ska jag inte ha. Alla har en sån... se hur det blev... Fick med mig en röd hem. Tjejen i kassa sa att hon gillade den bäst, för jag hade sprungit fram och tillbaka till spegeln och provat alla färger. Jag lyssnade på henne.

Nu behöver jag verkligen en ny garderob snart... min börjar bli för liten... och så är dörren trasig... ;)

PUSS


Kommentarer
Jenny

Snyggt! Kan du gå i såna klackar?

2010-07-16 @ 22:59:10
URL: http://jennysblogg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0