I've never seen me like this

Igår blev studentfotgraferingen av. Bättre sent än aldrig och jag har aldrig varit snyggare! Nathalie trollar med kameran. Okej, det blev inte bara studentbilder, blev några andra också. Men jag är fortfarande chockad, har svårt att tro att det är jag. Det börjar smälta in lite, men det är lite kvar som ska smälta. TACKTACK Nathalie! (Nu var det detta med länkningar... Finns väl någon länkning längre ner på sidan för er som är intresserade, för jag kan inte sånt än, haha)


Bättre sent än aldrig. Fråga mig inte vad jag gör med lillfingrarna...


Selma fick vara med på ett hörn med, <3









TACKTACK NATHALIE!


Kommentarer
PHOTOGRAPHY

Härliga bilder!

2010-08-22 @ 16:33:00
URL: http://photography.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0