Vad vill den?

Förkylningen alltså. Bacillen. Idioten. Om man säger såhär, den älskar att retas. Den är inte tillräckligt kraftig för att jag ska känna mig toksjuk men den är heller inte tillräckligt liten för att jag ska känna mig frisk. Så min fråga är: VAD VILL DEN?

Varför ska jag gå omkring och känna mig hänig och sjuk när jag inte är tillräckligt sjuk. Den där jävla "sjukkänslan" sitter i halsen, det gör inte ont och sivder, det tar snarare emot... konstig känsla att beskriva. Jobbig är den i alla fall.

Har inte tid att bli sjuk! Måste ju jobba nu när jag kommit igång. Tjäna lite pengar så jag kan shoppa lite nytt, eller mycket nytt! Behöver verkligen unna mig något nu! Så måste jag spara lite då jag ska med Jonathan till OSLO! Faan vad kul det ska bli! Måste spara till den där solsemestern med Sara med! Och sommarens roadtrip! Det är mycket nu ;)

Jag kurarar vidare i soffan.

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0