Torsdag

Nu är det såhär att jag ligger en dag före igen. Igår var det dock värre än vad det är idag. IGÅR trodde jag verkligen på riktigt allvarligt att det var TORSDAG. Idag är jag inte lika övertygad om att det är fredag idag, vet inte varför jag inte är helt övertygad, det är ju i och för sig bra att jag VET att det är torsdag idag men jag ligger fortfarande en dag före på nått sätt. Konstigt det där, min hjärna. Den mår nog inte riktigt bra. HAHA!

Höll på att vända när jag var på väg till jobbet imorse. Tjockt med snö överallt och så kom det mer snö. Dessutom var det oplogat vid bussarna på busstationen och så håller dom på att gräva upp gångbanan förbi tunaforsfabriken med så man fick ju gå ut i gatan för att komma förbi och till råga på allt så glömde jag min reflexväst. Jag som alltid annars har den med mig. Jag visste dessutom att det skulle vara jättemörkt när jag skulle gå hem eftersom att det var en timme senare än vanligt. Är det min dag idag? Svar NEJ!

Smörgåstårtorna blev inte riktigt lika snygga som vanligt och jag slog i min avskurna tumme överallt hela tiden. Jag kan väl säga att jag verkligen vaknade på fel sida idag. Kände bara när jag gått halvvägs till bussen att jag ville vända hem och bädda ner mig tills det blir vår alternativt sommar. Beorende på hur varmt det blir.

Så, nu har jag väl fått ur mig det mesta, nu kan hela världen läsa om min underbara dag. HAHA!

Imorn ska jag börja kl 7. 7! Nä men det går bra, jag får helt enkelt lägga mig lite tidigare. Får ju ta bilen imorn med och den blir ju lagom varm precis när man kommer till jobbet. Får ta med mig någon bra skiva med. På tal om det, är det någon som vet när Absolute music 63 kommer ut? :P

Imorgon kväll bär det av teatern där jag ska se Revyn ger igen med familjen. Mysigt!

Nu ska jag se halv 8 hos mig och sen ska jag äta och sova.

SOVGOTT
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0