TEORIN KLARAD - Övningskör

En riktigt nervös Erica gick upp kl 6 imorse och åt sina två ägg med majonäs och gick sen ner till bilskolan, den nya fräscha bilskolan och hade körlektion kl 7. Körningen gick jättebra, övade lite mörkerkörning och körde och körde. Uppkörningen blir nog inga problem!

Jag blev avsläppt vid Vägverket och gick in i huvudentrén och gick till den snälla tjejen bakom disken och hon tog mitt leg och sa åt mig att fota mig. Tre bilder tagna och alla lika fula och sen fick jag välja ett som skulle vara på mitt körkort.... nu valde inte jag, utan tjejen i kassan fick välja. Det spelade verkligen ingen roll vilket hon tog för alla såg lite jävliga ut. HAHAHA! Skrev också min finfina namnteckning. Sen var det bara att sitta ner och vänta. Nervös som fan!

Sen blev vi inropade och fick lämna våra leg och vi fick varsin dator. Och snart började mina 50 minuter och 70 frågor skulle besvaras. Frågorna var egentligen inte särskilt svåra, det var bara jag som jagade upp mig; blev det verkligen rätt nu? Är det så det är? Betyder det verkligen det? Ja ni fattar.

Nervös tryckte jag på Avsluta och fick frågan; Vill du verkligen avsluta, du kan inte gå tillbaka och ångra dig sen? Men jag ångrade mig inte och tryckte på OK. Efter några sekunders andningsuppehåll så ser jag att det står GODKÄNT på datorn. Underbart skönt! Lyckan bara bubblade upp inom mig! Jag kände knappt ens kylan på benen under min promenad hem. Hur skönt som helst.

Träffade på några lärare när jag gick med och dom var nöjda, mitt resultat blev kallat kaxigt, HAHA, vad jag skryter, känner mig bara på topp!

Nu ska jag ladda om inför uppkörningen! Jag lyckades bli vän med bilen idag så det borde gå bra!

Ha en bra dag!
PUSS


Kommentarer
Jenny

Härligt Erica! Grattis!

2010-01-06 @ 18:06:18
URL: http://jennysblogg.blogg.se/
Jenny

Härligt Erica! Grattis!

2010-01-06 @ 18:06:24
URL: http://jennysblogg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0