Söndag

I natt sov jag i min brors säng, då han hade kidnappat min källare tillsammans med en kompis. Min natt bestod bara av ångest.

* Varmt och svettigt (ovant för mig som sover i den kalla källaren)
* Ingen extra säkerhet om mobilen inte skulle väcka mig ordentligt

Detta resulterade att jag sov dåligt och oroligt. Jag vaknade typ varje halvtimme från klockan halv 3. Inte kuuul! Jag skulle jobba idag och det gjorde jag. Men det var liiiiiite segt att komma upp. Men upp kom jag och jag kom iväg till jobbet. Bilen fick sladd i Stenkvistarondellen, baken ville inte med ordentligt, men det ordnade upp sig finfint, panik fick jag inte heller, hur skönt som helst. Sen fick jag en sladd till på hemvägen en en rondell, dumma rondeller... Förlåt, dumma vinter! (När blir det sommar?)

18 smörgåstårtor blev garnerade idag och jag garnerade 11 av dom. Riktigt snygga om jag får säga det själv. Jag börjar bli duktig. Imorgon står disk på schemat. Det är hur mycket disk som helst men jag har inget emot det för jag är ju en sån spm tycker det är kul att diska, ja inte hemma förstås, men på jobbet. HAHAH! Men det är väl egentligen inget man säger högt, eller?! ;)

I natt ska jag sova i min säng och jag kommer sova jättegott!

SOVGOTT
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0