Sjuk

Det råkade visst bli 6 avsnitt till av Skärgårdsdoktorn. Fast jag kollade nog bara på 5 för jag lekte med Katten. Fan vad slapp jag är. Idag har jag dock kommit ut lite med. Gick till Apoteket Ekorren och tillbaka (det är väääldigt långt dit, NOT). Jag var tvungen att köpa lite Otrivin Comp mot nästäppan och näsrinningen. Den finkar väldigt bra, den rensar upp finfint!

Idag fick jag inte riktigt samma sommarkänslor av serien idag som igår, men det kan ju bero på att det var höst och vinter i avsnitten jag såg. Men fybubblan vad jag längtar till sommaren! Sol och bad! Hav och klippor! Roadtrip! Är sjukt trött på vintern nu! Och det blev ju inte bättre av att det snöade idag. Underbart väder!

Det svider lite i näsan...

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0