Rolig höst

Jag har suttit och läst lite gamla inlägg från min höst. Det var mycket film och chips och teoriläsning. Och mycket kärlek och saknad. Rätt kul att läsa. Det kanske inte var så kul för alla andra, men för mig var det jättekul att läsa.

Fortfarande nu är det mycket film och slapp. Jag har blivit så jävla lat. Det känns bra att jag har fått ett extrajobb, får se hur det utvecklar sig.

Teoriläsningen är det nu slut med, då jag äntligen har tagit lappen. Den lilla rosa kommer väl på posten vilken dag som helst nu! UNDERBART! Vilekn känsla. Känns fortfarande ovant. Åkte med Pär ner på stan i dag och köpte lunch, spicy hot nr 10 - hot wok mix, gott som fan! Sen sa han åt mig att köra hem. Kändes väldigt ovant. Men jag fixade det fint, inga motorstopp, trots att bilen och jag inte är bästa vänner än. Men det kommer. Kanske ska skaffa mig en egen bil? I framtiden!

Kärleken och saknaden är väl sådär. Jag har inte släppt det än, det finns fortfarande där. Måste släppa det tror jag, men det är så svårt, när allt kändes så bra och så rätt. Magi. Aja, det finns inte så mycket att göra åt det. Måste släppa det, även om det är fruktansvärt svårt fortfarande. Helt sjukt!!! Tycker två radur ur Lars Winnerbäcks låt Kom Änglar passar int; Den vackraste stunden i livet var den när du kom, och den jävligaste stunden i livet var den när du gick.

Mycket blandade känslor inom mig. Kanske ska skriva en bok? Inte om mig utan in nått annat.

Äsch, jag är i alla fall SJUKT lycklig över att jag fixade körkortet! Underbart!!!

Imorn ska jag ner på stan och stå i en provhytt hela dagen, då Karin tillsammans med Fredrik och Jonathan ska hitta en ny stil åt mig. HAHAH! Får se hur det går!

SOVGOTT
PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0