Och där bröt förkylningen ut på riktigt

Vaknade vid 5 imorse av att jag svattades som en tok, kan det ha varit feber? Då kände jag att det inte var något bra läge att åka och jobba senare. Så 7.24 ringde jag min chef och sa att jag stannade hemma idag. Näsan var täppt men samtidigt rann det lite ur den och halsen var torr och irriterad och hur kul är det att näsan rinner när man serverar matgäster?

Så jag stannade hemma idag och jag har inte gjort nått vettigt. Har inte orkat. Har istället legat framför TVn och kollat på Skärgårdsdoktorn avsnitt 7-12. Kände mig lite bättre då. Jag menar; Sommar, skärgården och bra skådisar! Och ikväll är det andra Johan Falk-filmen på TV. Imorgon måste jag kanske ta mig ut och få lite frisk luft. Jag ska i alla fall dra upp till Fröslunda och köpa en Otrivin Komp. Efter den kanske jag kan nysa ordentligt. För som det är nu kan jag inte ha det. Täppt i näsan och nysnignarna kittar och retar men dom kommer aldrig, istället vänder den och ögat börjar rinna. Jätteirriterande.

Nu är det mat, UNDERBART god kyckling som inte blev stekt igår. Kyckling panerad i ägg- och parmesan ochs en i ströbröd. Jävligt gott! Tack Pär för att du lagade underabrt god mat igår på Lindas födelsedag. 18årsdagen. Hon ska få en drink av mig i present, men den får vänta ett tag, var inte läge igår. HAHA!

PUSS

He ate my heart...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0