Konstigt

Det har känts lite konstigt att vara ledig idag. Jag har ju varit typ ledig ända sen skolan slutade, men idag var det en annan ledighet. Jag har ju börjat jobba så jag jobbar ju 4-5 dagar i veckan och man brukar ju vara ledig på helgerna, men nu får jag vara ledig i början av veckorna ibland och på helgerna ibland. Men idag har jag ju varit ledig ledig, ingen jobbångest eller nått sådant. Bara ledigt. Har känts lite konstigt, har ju inte haft något att göra, var är sommaren så man kan gå ut?!

Men det har ändå varit rätt skönt, det var nog ganska segt där idag. Igår när jag jobbade var det väldigt segt.

Imorn är det på't igen, upp och hoppa! Men först hämta Linda och sen hem och duscha och sova. Sov är schööönt :)

SOVGOTT
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0