Fredag

Jag måste vara spänd eller nervös för något för att jag vaknar jättelångt innan klockan ringer, och den ringer vid halv 7. Varför ligger jag vaken? Inte kul i alla fall! Sova som är så schööönt!

Dagen på jobbet gick bra. Garnerat smörgåstårtor, shit vad tiden går fort när man gör det. Började kl 8, fika vid 10 och sen fortsätta och helt plötsligt var klockan 12. Sen diskade jag resten av eftermidagen till strax innan 4 då jag skulle gå till bussen.

Upp tidigt och jobba imorn. Långdag blir det imorn. Och jag tar bilen! Skönt det känns att kunna säga, jag tar bilen. Körkort är fan det bästa som finns! HAHAH!

Ligger nu och slappar med Bert...

PUSS

Jag vill se dig... eller inte... eller jo... nej jo. Skiiit på dig alá Göta Kanal 2!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0