Torsdag

Gick bra att jobba idag. Fortfarande konstigt i huvudet. Känner mig otroligt tom på nått sätt, vilket kanske kan bero på trötthet då jag sovit sjukt dåligt i tre nätter nu, i natt var ändå en rätt okej natt men istället blev jag väckt av lilla söta Selma. Man blir ju inte lite irriterad när man blir väckt vid kl 5 på morgonen, men jag tycker såå otroligt mycket om henne endå. Det är min älskling.

Nej nu ska jag ta och sova, eller nej, jag ska läsa lite Snabba Cash först. Otroligt bra bok! Har lite svårt att lägga ifrån mig den men jag måste ju, hinner ju inte läsa jämt när man jobbar vilket kanske är bra för då läser jag ju inte ut den på en gång... HAHA :)

Då önskar jag SOVGOTT
PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0