The Wolfman

Var igår och såg Wolfman med Jonathan. En varulvfilm som var bra, men som man ändå har sett förut. Den var mer äcklig än läskig med alla tarmar som låg utspridda lite överallt tillsammans med armar, ben och huvuden. Man kan väl säga att det gick i släkten också, eller vad säger du Jonathan?



Jobbade igår med och då hände det för första gången, jag glömde ostsmulet på tårtorna. Inte hela världen tycker ni kanske, men grejen var att jag hade nästan garnerat den helt klar och då blir det ju genast mycket pilligare att få på det där på sidorna. Jag lyckades få till det rätt bra ändå och alla fick sig ett gott skratt. Alltid kul när man kan roa andra. HAHA :)

Nu ska jag strax ut i pulkabacken och ha kul! Se upp i backen annars får ni tusen hål i nacken!

PUSS


Kommentarer
Jonte

jo, det var en bra film med grymmmm grafik! så bra gjort, men som du skrev, man har sett det förr!! ;)

2010-02-14 @ 14:26:37
URL: http://jonathanhedstroem.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0