Räkna de lyckliga stunderna blott

Underbar dag inne i Konserthallen igår med Astoria, Mattias Enn och Anders Eldeman. Satt bara och log under repet... gillar Jules Sylvain. Jo jag gör nog det, men jag ver fortfarande inte om jag själv skulle gå ut och köpa en skiva eller biljett till detta. Jo nu kanske jag skulle det. Mysigt är det i alla fall!

Jules Sylvain har skrivit över 800 låtar och jag har ju såklart inte hört alla, bara ett par och av dom är favoriten Räkna de lyckliga stunderna blott (som det står i 99 av 100 solur; Horas non numero nisi serenas). Underbart din låt. Undrar om den finns på spotify?

Jag var tvungen att söka och det gjorde den! Björn Skifs – Räkna De Lyckliga Stunderna Blott , det fick bli en Björn Skifs version. Hade velat haft Mattias Enn, men nu finns ju inte den där och jag har den inte i datorn. Så Björn får duga.

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0