Gröt i huvudet

Den började koka ihop sig igår så jag struntade i träningen, trodde kastrullen skulle vara diskad idag, men icke. Gröten låg kvar. Har inte känt mig så närvarande idag what so ever. Bara velat sova. Sov dåligt natten som var också. Jag fattar inte, vill ju sova om nätterna. Hoppas natten blir bättre och att gröten är borta imorn så jag kan ta mig ner till träningen någon gång. Herregud!

Jobbet har som tur var inte varit så krävande idag, inte för min del i alla fall. Började med att diska, sen valde jag att dammsuga och skura golvet, kände inte riktigt för att stå i köket och sucka över min gröt. Sen så delade jag ägg och gjorde en äggsmet och senare skalade jag (90) ägg och dukade fram tallrikar och bestik till matgästerna som skulle äta ute hos oss. Sen gled jag hem efter avdukningen.

Tänkte som sagt träna idag men kände att jag skulle somnat på vägen dit. Istället började jag kolla på Bröderna Lejonhjärta, min absoluta favvosjukfilm, favvo Astrid Lindgren film med för den delen. Men jag råkade visst missa halva, sova i soffan är rätt skönt. Hoppas jag får sova hela natten!

Erica Tackar för sig och säger Sovgott!
PUSS


Kommentarer
Sara

Det går säkert bort snart, du kommer snart igen kämpa på! <3

2010-02-17 @ 21:37:35
URL: http://sarajpettersson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0