Duktig!

Jag har nu kastat alla kvitton som skräpade, jag har fått ordning på papper och den mesta skiten är väl borta. Typ. Egentligen skulle jag nog bara kunna ta allt som jag inte använder eller tittar på eller vad jag nu har det till och hiva det åt skogen. Det ligger ju ändå bara där. Jag har så otroligt svårt att kasta saker. Jag får ta lite i taget helt enkelt. Ska nog ta mig ner och rota genom mina grejer en gång till.

Jag fick för mig att tvätta också. Jag som aldrig tvätter. Och varför jag aldrig tvättar beror på att jag inte kan. Så jag började lätt. Täcken och påslakan. Just nu ligger ett täcke i maskinen. Steg ett var förstås att ringa mamma och kolla lite detaljer. Maskinen gick i alla fall igång och det borde bli rent. Det kanske inte är så svårt att tvätta ändå. Hon går att  lära!

Satan vad jag är shoppingsugen... Skinnjacka?

PUSS



Kommentarer
Mamms

Äntligen!!! Det är väl på tiden att du lär dig hur maskinerna fungerar. ;)

Räkna med några bakslag; dvs då du tvättar nåt favoritplagg alldeles för varmt så det tappar passformen...

Lycka till i fortsättningen!!!

2010-02-15 @ 16:20:59
Mamms

Äntligen!!! Det är väl på tiden att du lär dig hur maskinerna fungerar. ;)

Räkna med några bakslag; dvs då du tvättar nåt favoritplagg alldeles för varmt så det tappar passformen...

Lycka till i fortsättningen!!!

2010-02-15 @ 16:21:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0