Söööndag

Tanken var att ligga i sängen väldigt länge idag, men istället blev jag uppkörd vid halv 12, drog på mig mjukis byxor(väldigtväldigt gamal Tunaforsbyxor), min Madonna t-shirt och sen en scaniatröja. Käkade lite brunch och sen kom jag ut en sväng. Väl ute hjälpte jag mamma att såga ner ett av två träd, mamma tog det första. Det var inte lätt! Tungt som satan. Först åkte tröjan av sen åkte strumpor och skor av. Tröjan blev uppvikt ett par gånger också. Det tog mig säkert en halvtimme att brottas med det där trädet. Men jag fick ner det.




Jag kanske ska säg att anledningen till att jag skulle ligga i sängen läääänge idag var dels för att jag ville det och så tänkte jag att träningsverken från gårdagens Paintballmatcher skulle vara otroligt stor. Men otroligt stor är den inte, men stor är den. Skinkor och låt känns väldigt ömma och tränade, eller ska jag säga otränade idag. ONT. Så därför tänkte jag idag att jag skulle träna armarna och axlarna och alla muskler man använder när man sågar ner ett träd. Får se om jag kommer upp ur sängen imorn ;)

Paintballen igår var toookrolig för övrigt! Fått tre fina blåmärken, två på varsin sida av vänstra knät och det tredje på höger skinka. Märkena är väldigt snygga, Bbåa längst ut, röda i det andra lagret och i mitten är det vitt. Jag lyckdes såklart också få ett skott i huvudet. Men det känns faktiskt inte, tror den tog i visiret först så att smällen dämpades lite, såklart sved det ju igår men annars känner jag inte av det nu.



En bra helg. Den ena av två hela helger jag är ledig fram till i alla fall mitten av Juni. Jag ska jobba på! Känns ju så jäkla skönt att ha jobb! Och nu är det ju ljust på mornarna när man går iväg och det är ljust när man går hem. TOPP!

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0