Måndag

Idag var det en rätt slapp dag på jobbet, mest diskplock. Jag gjorde en laxsmet och en räksmet till en tårta och så la jag tre skinktårtor. Det var väl det stora jobbet idag. Lunchen käkades ute i solen. Riktigt mysigt! Hoppas att våren är här för att stanna nu!

Efter jobbet käkade jag Slagstaglass med Karin, Jonathan och Natalie. Lite otur var bara att solen hade gömt sig bakom ett halvtjockt tråkigt molntäcke och så blåste det lite. Men gott var det med glass ändå! Och jag fick kräkas ur mig lite bitterhet. Förlåt hörrni för allt mitt jävla gnäll! Men jag är snart klar och hoppas att ni har tålamod med mig! <3

Tänkte göra nått galet och dra ner och hälsa på kusiner. Måste fixa mig ett par tågbiljetter så är jag snart påväg! Kommer bli awsome! :)

Nu ska jag borsta tänderna, bädda ner mig i sängen på spikmattan och läsa Aldrig Fucka Upp.

SOVGOTT
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0