Torsdag

Idag stod det LUNCH på arbetsschemat. Falukorv i ugn. Med äpple, lök, ost och en senapssås. Jag blev väldigt nöjd. Första gången jag gjorde det själv också. Jag är så jäkla bra. Gästerna var mycket nöjda. Sockerkakan blev också en succé. En frågade var jag hittade recepet och hur jag kunde få sen så fluffig och fin. Jag sa att jag tog det ur boken "Sju sorters kakor" och jag sa också att den blir fluffigare beroende på hur länge man vispar ägg och socker. I alla fall vill jag tro att det beror på det. Annars är jag en naturbegåvning.

Nu är jag trött som tusan. Det har varit lite ovant, nej nu ljuger jag, det har varit MYCKET ovant att gå upp tidigt på morgonen och jobba. Det har ju inte hänt alltför ofta de senaste veckorna, månaderna kanske är mer rätt. Nästa vecka är det back to normal. HAHA. Nej förresten. Då ska jag till bilskolan och nöta test. Och näta böckerna. Jag vill verkligen klara detta nu. Det är mycket tjat om det, jag vet, men jag måste få in det i min hjärna. Peppa mig själv. Tvinga mig själv att jobba hårt. MÅSTE FIXA DET!

Back to the books!

SOVGOTT
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0