Kastanj

Den färgen har jag i mitt hår. Jag vågade. Och jag blev riktigt snygg! Det passade, jag var jättenervös att det skulle se för jäkligt ut, men det gör det inte. HIhi

Jag har hunnit med att jobba en och en halv timme idag med. Handlade. Han i kasssan blev nog lite avundsjuk när jag kom där med ett inköpskort. HAHA. Han var riktigt trevlig, han passade att jobba där. Trevlig och glad, så som det ska vara.

Kom på att jag ligger efter med mina vantar också... Inte för att det är kallt nu, men dom måste ju bli klara INNAN det blir kallt. HAHA. Får nog börja ta tag i det snart.

Och vet ni, värsta bästa. På tv4sport visar dom repris på min favoritserie, CAMP MOLLOY. Jag älskade den serien. I och för sig så vet jag ju vilka som vann, men i alla fall. Det är så jäkla bra! Jag kan nog säga att det var bättre än Robinson. I alla fall de senaste årens Robinson.



Kommentarer
Nathalie [asilentescape]

VISA BILD!

2009-09-09 @ 20:15:46
URL: http://asilentescape.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0