Ett försök i att vara duktig

Började dagen med att försova mig lite. Skulle gå upp 9, vakande 10. Så kan det bli. Så det blev en lite förskjutning i min dagliga rutin. Frukost med tidningsläsning och sen Top 10 på MTV, men idag fick jag göra allt samtidigt. Det gick bra med också.

Dagen ser ut som följer: Utveckla CV:t, städa nere hos mig och sen Teorilektion. Får se om jag klämmer in några små, oviktiga saker däremellan. Antagligen gör jag det. Ni vet väl hur jag är vid det här laget. HAHA.

Vad tycker ni förresten, ska jag färga håret mörkt?

Vill också passa på att säga Grattis till IFK som vann igår! GRATTIS!  

Oj, är klockan redan kvar över 1, jag måste ju ha lunch... får se vad som finns i kylskåpet.

Ha en bra dag!
KRAM



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0