En dag som idag som idag som idag

Idag har jag äntligen fått iväg en jobbansökan. Och livet känns genast mycket bättre. Eller i alla fall lite. FÖr jag klarade av simträningen utan att gå upp, dock var det lite jobbigt ibland, men med lite avslappning och vatten så klarade jag mig. Det var ett kul pass, massor med 25or. Och ett par 50ior. 35,1 på 50 fritt är inte dåligt för att vara mig, otränad och halvtaskig i kroppen.

Hade tänkt överraska André efter hans träning med, men det visade sig sen att dom inte hade någon. Så det får bli en annan dag. Jag fick ju i alla fall höra hans röst. HIHI.

Annars har dagen varit lite halvdan. Vaknade lite på fel sida imorse, men det ordnade upp sig nu mot kvällen när jag klarade av hela träningen. Hoppas jag vaknar på rätt sida helt imorn!

Nu ska jag kolla klart på Back To The Future 1 och sen bädda ner mig i sängen!
SOVGOTT
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0