1 september

Nu är visst hösten här. Hoppas den inte blir alltför regnig och grå. Eller jo, då får jag ju anledning att sitta inne och mys med filt, film och varm chocklad. Och kanske ligga i sängen hela förmiddagarna. Nej men jag hoppas på solsken med. Så jag kan vara ute och njuta av alla färger på träden. Undrar i fall man kanske ska tvinga ner sig i vattnet en sista gång? Nä, jag skiter nog i det. HAHA!

Idag ska jag visst skala, klyfta och frysa in äpplen. Men jag har redan nu gjort 4 stycken påsar med lagom portioner äpplen i varje och jag har tröttnat. Och jag är inte ens halvvägs ner i lådan äpplena ligger i just nu. Så jag tänkte det att jag gör det i omgångar. Sprider ut det lite.

Hoppas också mitt nya simkort kommer idag. Så jag kan ta en gamal telefon, typ våran 3310. Det är verkligen jättejobbigt utan telefonen. Och det var ett jäkla tjat på mig. HHAHA! Men det är verkligen svårt.

Nu ska jag tömma diskmaskinen och se om jag hittat någon lunch. Sen läsa lite teori tror jag. Lite jobb väntar i kväll också.

Ha en bra dag!
KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0