Godmorgon godmorgon...

...hör fåglar sjunga glatt godmorgon godmorgon i kööööör!

Sov lite för länge idag, om nu klockan 10 kan vara för länge. För mig är det för länge, mitt huvud blir sådär äckligt, segt och tungt och allt känns värdelöst. Men det kommer bli bättre! Ska ju åka till Stängnäs och jobba och lyssna på uppiggande Dansbandsmusik. Man kan ju inte annat än att bli glad av den musiken. Helt rätt också att Black Ingvars och Date gick vidare! Ikväll är det Måns Zelmerlöw som är gästdomare. Då gäller det ju att kika lite extra åt domarbordet... Mumsmums, HAHA!

Nu ska jag stryka min jobbtshirt och mina egna pärlplattor.
Ha en bra lördag!

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0