Fredags myyyyyyys

Kvällen höll på att förstöras. Jag tänkte vara snäll och dammsuga i vardagsrummet och hallen. Jag kände direkt när jag satte sladden i väggen att det inte kommer gå bra. Det kryper som fan i kroppen, det är rätt märklig känsla och alla som läser detta får sig säkert ett gott jäkla skratt, men jag bara måste få det ur mig. Dammsuga är bland det värsta jag vet. Jag kan inte ens beskriva med ord min avsky. Så jobbigt och så kul tycker jag det är att dammsuga. Panik, kryp i kroppen och svettningar. Så, nu har fått det ur mig och alla som läser detta vet. Lite onödigt vetande. HAHA!

Ja ikväll blir det fredags mys, dock utan chipsen, OLW alltså. Men vi har hela skåpet fullt med räkchips, så kvällen är räddad. Jag ska snart fixa tacosen och senare ikväll ska jag nog bädda ner mig i soffan med chipsen och kika på Corps Bride på kanal 9.

Var en sväng på stan med mamma, eller snarare en lååång sväng. Tur var väl det för jag träffade på Karin och Fredrik, på STADIUM. Alltid lika kul att träffa dom!
På hemvägen fick jag köra bilen hem, eller jag tjatade lite på mamma. Det kändes dock lite konstigt att övningsköra på fel plats. Man får ju inte köra i kyrkparken. Men det gick bra det med, pappa hade ju parkerat den där, vad skulle jag gjort, burit bort den. HIHI. Körde i alla fall till Nysvindan där mamma skulle köpa rundstickor. Jag ska tillbaka dit någon dag, hoppas jag och köpa stickor 20 troligtvis. Jag ska sticka en myssjal, en sån där trekantig. Måste dock bli klar med mina dumma vantar först. Varför gör man beskrivningar så att ingen förstår? Eller som NYBÖRJARE, AMATÖRER, förstår?! Det är ju svårt redan som det är. Men det kanske är samma sak där, övning ger färdighet.

Saknar André massor!


PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0